Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.01.2015 04:18 Publikacja: 13.01.2015 04:18
Całkiem nieźle w Chinach radzi sobie m.in. bydgoski Vivid Games, którego sztandarowym tytułem jest „Real Boxing".
Foto: Materiały Promocyjne
Polscy producenci gier komputerowych coraz lepiej radzą sobie na rynku chińskim. To drugi co do wielkości, po USA, rynek tych gier na świecie. W 2014 r. według Global Games Market Report (przygotował go portal Newzoo) miał on wartość prawie 18 mld dol.
Niewielu zachodnim producentom gier udało się jednak zaistnieć w Chinach. Tamtejszy rynek, nie tylko z uwagi na różnice kulturowe, jest dość specyficzny. Każdy tytuł, zanim trafi do sprzedaży, musi m.in. zyskać akceptację Urzędu Cenzury. Chińczycy chętniej grają w gry na urządzenia mobilne. Preferują też tytuły, które mogą pobrać bezpłatnie. Nie mają jednak oporów przed mikropłatnościami, dzięki którym mogą np. kupować dodatkowe akcesoria dla bohaterów rozgrywki czy zyskać dostęp do dodatkowych plansz lub funkcjonalności.
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Amerykańscy farmerzy, a także branża hotelarska i rekreacyjna mają dość przeprowadzanych przez administrację Don...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Rafał Dutkiewicz, były prezydent Wrocławia, złożył rezygnację z funkcji prezesa organizacji przedsiębiorstw. Wyb...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas