Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.01.2015 04:18 Publikacja: 13.01.2015 04:18
Całkiem nieźle w Chinach radzi sobie m.in. bydgoski Vivid Games, którego sztandarowym tytułem jest „Real Boxing".
Foto: Materiały Promocyjne
Polscy producenci gier komputerowych coraz lepiej radzą sobie na rynku chińskim. To drugi co do wielkości, po USA, rynek tych gier na świecie. W 2014 r. według Global Games Market Report (przygotował go portal Newzoo) miał on wartość prawie 18 mld dol.
Niewielu zachodnim producentom gier udało się jednak zaistnieć w Chinach. Tamtejszy rynek, nie tylko z uwagi na różnice kulturowe, jest dość specyficzny. Każdy tytuł, zanim trafi do sprzedaży, musi m.in. zyskać akceptację Urzędu Cenzury. Chińczycy chętniej grają w gry na urządzenia mobilne. Preferują też tytuły, które mogą pobrać bezpłatnie. Nie mają jednak oporów przed mikropłatnościami, dzięki którym mogą np. kupować dodatkowe akcesoria dla bohaterów rozgrywki czy zyskać dostęp do dodatkowych plansz lub funkcjonalności.
Donald Trump oskarżany o łamanie konstytucji USA, w związku z wysłaniem Gwardii Narodowej do Los Angeles. Coraz...
Mamy szansę być liderem w Europie pod względem klimatu dla przedsiębiorczości. Możemy to osiągnąć dzięki deregul...
Czy w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie, gdzie sztuczna inteligencja staje się kluczową przewagą konkurenc...
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas