Poinformowali o tym w liście przewodniczący rady nadzorczej należącej do BMW marki, Peter Schwarzenbauer i dyrektor generalny, a zarazem „twarz" Rollsa Torsten Mueller-Otvos. Obydwaj przyznali,że na ich decyzję miały wpływ sugestie klientów, którzy już jeżdżą autami tej marki.
Wcześniej Mueller-Otvos wielokrotnie mówił,że Rolls nie potrzebuje bodźca do zwiększenia sprzedaży, bo kierowana przez niego firma jest dochodowa, nie szuka na siłę nowych klientów i produkuje ograniczoną, mniejszą niż konkurencja - Bentley i Jaguar liczbę aut. W 2014 roku - 4063 sztuki.
Na razie nie wiadomo jeszcze kiedy SUV z logo RR pojawi się na rynku. Zapewne model koncepcyjny pojawi się na przyszłorocznych targach samochodowych w Genewie, czyli na początku marca 2016.
Ale popyt na luksusowe SUVy ma się doskonale. Kiedy o zamiarze ich produkowania poinformował Bentley, natychmiast zgłosiło się ponad 4 tys. chętnych do jego kupienia. SUV tej marki pojawi się na rynku w 2016 roku.