Google szkoli firmy z internetu
25 mln EUR - taką kwotę Google zamierza zainwestować w specjalny program szkoleniowy adresowany do Europejczyków, szczególnie do małych firm. Globalny gigant przekonuje, że małe i średnie przedsiębiorstwa, które korzystają z internetu do zarządzania swoim biznesem — prowadzenia sprzedaży i docierania do klientów, rosną czterokrotnie szybciej niż inne firmy. Wczoraj koncern ogłosił plan stworzenia internetowej platformy szkoleniowej. Do 2016 r. zamierza przeszkolić 1 mln Europejczyków, również z Polski. Chce zapoznać ich ze swoimi flagowymi produktami, takimi jak Google AdWords, Google Play czy You Tube.
http://pulsbiznesu.pb.pl/4020146,83963,google-szkoli-firmy-z-internetu (dostęp płatny)
[srodtytul]Rzeczpospolita [/srodtytul]
Gazety bardziej cyfrowe
Kolejne tytuły chcą w Polsce zarabiać na czytelnikach w internecie. Rozwiązanie, z którego od dawna korzysta m.in. „Rzeczpospolita", właśnie uruchamia wydawca „Newsweeka". Pobieranie opłat za dostęp do treści w internecie jest już standardem w przypadku najważniejszych światowych tytułów ekonomicznych, takich jak „The Financial Times" czy „The Wall Street Journal", oraz opiniotwórczych, jak „New York Times", przyjmuje się również w Polsce.