Reklama
Rozwiń
Reklama

Rodzimy sektor IT na zapleczu

Polskich firm nie stać na kosztowny marketing i podbijanie świata nowymi technologiami. Ale szukają nisz w mocno konkurencyjnym sektorze telekomunikacji.

Publikacja: 03.03.2015 21:00

Stoiska polskich firm nie przyciągają tłumów. Targi w Barcelonie pokazały, że nasz sektor IT na świe

Stoiska polskich firm nie przyciągają tłumów. Targi w Barcelonie pokazały, że nasz sektor IT na świecie się nie liczy

Foto: Fotorzepa, Michał Duszczyk mdus Michał Duszczyk

Trwające w Barcelonie targi Mobile World Congress (MWC) to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez branży telekomunikacyjnej. Nie mogło więc na niej zabraknąć i polskich firm. Niestety, reprezentacja jest nieliczna, a wygląd i lokalizacja naszych stoisk precyzyjnie oddaje odległe miejsce, w jakim znalazł się polski sektor IT na globalnym i niezwykle dynamicznie rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym.

Targi odbywają się w ośmiu halach, po brzegi wypełnionymi wystawcami. Najbardziej reprezentacyjne miejsca zagospodarowali giganci – Samsung, Sony, Intel, Microsoft, LG. Niektórzy mają po kilka wielkich, niezwykle atrakcyjnych dla oka stoisk. Część, jak Huawei, zbudowała nawet własne miasteczko. Próżno w tych okolicach szukać wystawców z Polski. Firmy z naszego kraju znalazły się obrzeżach hal. O przyciągnięcie uwagi odwiedzających trudno.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama