Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocja polskiego eksportu to konieczność

Przemysł lekki regionu ma coraz lepszą ofertę. Dlatego warto wspierać przedsiębiorców poszukujących nowych rynków.

Publikacja: 05.03.2015 21:00

Kiedyś żałowaliśmy, że nie udało nam się zaistnieć na rynku wschodnim. Dziś cieszymy się, że rozwinęliśmy skrzydła głównie na stabilnych rynkach – twierdzi Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej".

Odbierając w Łodzi nagrodę, mówiła, że polski biznes przeszedł bardzo długą drogę od lat 90. XX w., kiedy można było sprzedać wszystko, do etapu produkcji towarów najwyższej jakości dostarczanych na najbardziej wymagające rynki.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama