Promocja polskiego eksportu to konieczność

Przemysł lekki regionu ma coraz lepszą ofertę. Dlatego warto wspierać przedsiębiorców poszukujących nowych rynków.

Publikacja: 05.03.2015 21:00

Kiedyś żałowaliśmy, że nie udało nam się zaistnieć na rynku wschodnim. Dziś cieszymy się, że rozwinęliśmy skrzydła głównie na stabilnych rynkach – twierdzi Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej".

Odbierając w Łodzi nagrodę, mówiła, że polski biznes przeszedł bardzo długą drogę od lat 90. XX w., kiedy można było sprzedać wszystko, do etapu produkcji towarów najwyższej jakości dostarczanych na najbardziej wymagające rynki.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Rosjanie kupili tynk do silosów atomowych w UE. Niemiecka firma zaprzecza łamaniu sankcji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Ciekawe wieści z CD Projektu. Jak sobie radzą Wiedźmin i Cyberpunk?
Biznes
Europejska zbrojeniówka napędza rynek pracy
Biznes
Nie chce, ale musi. Roman Abramowicz przenosi biznes do Rosji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Negocjacje UE-USA przyspieszają, coraz mniej umów B2B, Tesla traci Europę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont