Promocja polskiego eksportu to konieczność

Przemysł lekki regionu ma coraz lepszą ofertę. Dlatego warto wspierać przedsiębiorców poszukujących nowych rynków.

Publikacja: 05.03.2015 21:00

Dyskusja podczas rozdania nagród

Foto: materiały prasowe

Kiedyś żałowaliśmy, że nie udało nam się zaistnieć na rynku wschodnim. Dziś cieszymy się, że rozwinęliśmy skrzydła głównie na stabilnych rynkach – twierdzi Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej".

Odbierając w Łodzi nagrodę, mówiła, że polski biznes przeszedł bardzo długą drogę od lat 90. XX w., kiedy można było sprzedać wszystko, do etapu produkcji towarów najwyższej jakości dostarczanych na najbardziej wymagające rynki.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Znamy laureatów 14. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Chińskie auta zalewają Europę, Trump grozi Rosji, Macron w Azji
Biznes
Plan dla zbrojeniówki krok bliżej. Jest decyzja rządu
Materiał Promocyjny
Europejska suwerenność cyfrowa: Play i Scaleway łączą siły w rewolucji chmurowej dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Afera Volkswagena: zapadły wyroki więzienia dla byłych menedżerów
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont