Huawei chce zdobyć 10 proc. polskiego rynku

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy chiński koncern sprzedał na świecie ponad 7 mln swoich flagowych smartfonów – Honor 6 i Huawei P7.

Publikacja: 11.03.2015 13:49

Yanmin Wang, dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Skandynawii w Huawei Consumer Busi

Yanmin Wang, dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Skandynawii w Huawei Consumer Business Group.

Foto: materiały prasowe

Globalnie firma wspięła do pierwszej trójki najlepiej sprzedawanych marek telefonów. W Polsce znajomość marki Huawei jednak mocno kuleje.

– Dziś Huawei nie jest w pierwszej trójce, ani nawet pierwszej piątce najpopularniejszych w Polsce. To powinno się zmienić. Nie możemy być lokalizowani w takich rankingach pośród brandów B, czy marek lokalnych. Mamy zbyt dobre produkty – mówi Yanmin Wang, dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Skandynawii w Huawei Consumer Business Group.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP