Sukces młodej polskiej marki

W czwartek w Warszawie odbyła się prezentacja wchodzącego właśnie na rynek smartfonu LG G Flex2. Wydarzenie, jakich wiele, gdyby nie to, że pokazowi odświeżonego modelu towarzyszyła nietypowa oprawa, przygotowana przez młodą polską markę modową Zuo Corp +.

Publikacja: 12.03.2015 15:42

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Foto: Fotorzepa/Jeremi Jędrzejkowski

- Marki LG i Play, kiedy zdecydowały się wprowadzić najnowszy smartfon LG G Flex2 do Polski, zaczęły szukać młodych projektantów, kreatywnych, awangardowych, którzy tworzą wyróżniające się projekty. Bo taki jest też Flex - mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronic Polska. - Przyjrzeliśmy się zespołom modowym na polskim rynku i stwierdziliśmy, że idealnie pasuje nam Zuo Corp +, który tworzy takie awangardowe, niesztampowe projekty, z pazurem - dodaje.

- Zaprosiliśmy ich do współpracy, żeby stworzyli dla nas modową interpretację kształtu telefonu w postaci sukienki. Ale także etui, które będzie dodawane w prezencie do telefonu dla pierwszych klientów, którzy go kupią - opowiada Ewa Lis.

- Zaproszono nas do zaprojektowania skórzanych akcesoriów do telefonu LG. Będą one dostępne we wszystkich salonach Play w całej Polsce - mówi Bartek Michalec, główny projektant marki Zuo Corp +.

Przy okazji powstała także inspirowana telefonem ekskluzywna suknia. - Przygotowując tę suknię sięgnęliśmy po prawdziwy luksus. Została uszyta ze specjalnej jedwabnej organzy, w którą jest wprowadzona specjalna aluminiowa nić. Wygląda ona jak lustro weneckie. Z jednej strony jest przezroczysta, a z drugiej nie – jest połyskliwa prawie jak lustro - tłumaczy Michalec. - To jest ręcznie robiona tkanina wykorzystująca nową technologię, wykonana w jednej z manufaktur szwajcarskich. Z tymi manufakturami współpracują największe domy mody, jak Saint Laurent czy Chanel, i teraz także my mieliśmy okazję zrobić coś z nimi.

Ile jest warta pokazana w czwartek suknia? - Sklepowa cena to 15 tys. euro - zdradza Michalec.

- Projektowanie akcesoriów to nowe doświadczenie. Na przełomie kwietnia i maja będziemy otwierać sklep z akcesoriami. Będziemy mieli buty, torby, biżuterię i okulary przeciwsłoneczne dla mężczyzn i kobiet - zapowiada Michalec. - To super sprawa, zawsze chciałem projektować akcesoria skórzane. To coś niesamowitego. Jak je robisz, wtedy wiesz, że twoja wizja jest komplementarna, to cały świat, a nie tylko odzież - dodaje.

Kreacje przygotowane przez Zuo Corp (Zuo Corp + to nowy brand firmy) nosili m.in. Małgorzata Kożuchowska, Małgorzata Socha, Agnieszka Szulim, Doda, Katarzyna Warnke, Katarzyna Zielińska, Margaret, Michał Piróg, Kuba Wojewódzki.

Biznes
Nowe sankcje USA na Rosję. Przejęcie Santandera. Unia kusi naukowców z USA
Biznes
USA daleko do 5 proc. PKB na obronność
Biznes
Budowa fregaty Burza rozpoczęta w Stoczni Wojennej
Biznes
Porozumienie USA–Ukraina. Wyzwanie demograficzne przed nami
Biznes
Poczta Polska staje na nogi? Wyraźna poprawa wyników
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku