- Marki LG i Play, kiedy zdecydowały się wprowadzić najnowszy smartfon LG G Flex2 do Polski, zaczęły szukać młodych projektantów, kreatywnych, awangardowych, którzy tworzą wyróżniające się projekty. Bo taki jest też Flex - mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronic Polska. - Przyjrzeliśmy się zespołom modowym na polskim rynku i stwierdziliśmy, że idealnie pasuje nam Zuo Corp +, który tworzy takie awangardowe, niesztampowe projekty, z pazurem - dodaje.
- Zaprosiliśmy ich do współpracy, żeby stworzyli dla nas modową interpretację kształtu telefonu w postaci sukienki. Ale także etui, które będzie dodawane w prezencie do telefonu dla pierwszych klientów, którzy go kupią - opowiada Ewa Lis.
- Zaproszono nas do zaprojektowania skórzanych akcesoriów do telefonu LG. Będą one dostępne we wszystkich salonach Play w całej Polsce - mówi Bartek Michalec, główny projektant marki Zuo Corp +.
Przy okazji powstała także inspirowana telefonem ekskluzywna suknia. - Przygotowując tę suknię sięgnęliśmy po prawdziwy luksus. Została uszyta ze specjalnej jedwabnej organzy, w którą jest wprowadzona specjalna aluminiowa nić. Wygląda ona jak lustro weneckie. Z jednej strony jest przezroczysta, a z drugiej nie – jest połyskliwa prawie jak lustro - tłumaczy Michalec. - To jest ręcznie robiona tkanina wykorzystująca nową technologię, wykonana w jednej z manufaktur szwajcarskich. Z tymi manufakturami współpracują największe domy mody, jak Saint Laurent czy Chanel, i teraz także my mieliśmy okazję zrobić coś z nimi.
Ile jest warta pokazana w czwartek suknia? - Sklepowa cena to 15 tys. euro - zdradza Michalec.