Reklama

Sukces młodej polskiej marki

W czwartek w Warszawie odbyła się prezentacja wchodzącego właśnie na rynek smartfonu LG G Flex2. Wydarzenie, jakich wiele, gdyby nie to, że pokazowi odświeżonego modelu towarzyszyła nietypowa oprawa, przygotowana przez młodą polską markę modową Zuo Corp +.

Publikacja: 12.03.2015 15:42

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Foto: Fotorzepa/Jeremi Jędrzejkowski

- Marki LG i Play, kiedy zdecydowały się wprowadzić najnowszy smartfon LG G Flex2 do Polski, zaczęły szukać młodych projektantów, kreatywnych, awangardowych, którzy tworzą wyróżniające się projekty. Bo taki jest też Flex - mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronic Polska. - Przyjrzeliśmy się zespołom modowym na polskim rynku i stwierdziliśmy, że idealnie pasuje nam Zuo Corp +, który tworzy takie awangardowe, niesztampowe projekty, z pazurem - dodaje.

- Zaprosiliśmy ich do współpracy, żeby stworzyli dla nas modową interpretację kształtu telefonu w postaci sukienki. Ale także etui, które będzie dodawane w prezencie do telefonu dla pierwszych klientów, którzy go kupią - opowiada Ewa Lis.

- Zaproszono nas do zaprojektowania skórzanych akcesoriów do telefonu LG. Będą one dostępne we wszystkich salonach Play w całej Polsce - mówi Bartek Michalec, główny projektant marki Zuo Corp +.

Przy okazji powstała także inspirowana telefonem ekskluzywna suknia. - Przygotowując tę suknię sięgnęliśmy po prawdziwy luksus. Została uszyta ze specjalnej jedwabnej organzy, w którą jest wprowadzona specjalna aluminiowa nić. Wygląda ona jak lustro weneckie. Z jednej strony jest przezroczysta, a z drugiej nie – jest połyskliwa prawie jak lustro - tłumaczy Michalec. - To jest ręcznie robiona tkanina wykorzystująca nową technologię, wykonana w jednej z manufaktur szwajcarskich. Z tymi manufakturami współpracują największe domy mody, jak Saint Laurent czy Chanel, i teraz także my mieliśmy okazję zrobić coś z nimi.

Ile jest warta pokazana w czwartek suknia? - Sklepowa cena to 15 tys. euro - zdradza Michalec.

Reklama
Reklama

- Projektowanie akcesoriów to nowe doświadczenie. Na przełomie kwietnia i maja będziemy otwierać sklep z akcesoriami. Będziemy mieli buty, torby, biżuterię i okulary przeciwsłoneczne dla mężczyzn i kobiet - zapowiada Michalec. - To super sprawa, zawsze chciałem projektować akcesoria skórzane. To coś niesamowitego. Jak je robisz, wtedy wiesz, że twoja wizja jest komplementarna, to cały świat, a nie tylko odzież - dodaje.

Kreacje przygotowane przez Zuo Corp (Zuo Corp + to nowy brand firmy) nosili m.in. Małgorzata Kożuchowska, Małgorzata Socha, Agnieszka Szulim, Doda, Katarzyna Warnke, Katarzyna Zielińska, Margaret, Michał Piróg, Kuba Wojewódzki.

Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama