Reklama

Sukces młodej polskiej marki

W czwartek w Warszawie odbyła się prezentacja wchodzącego właśnie na rynek smartfonu LG G Flex2. Wydarzenie, jakich wiele, gdyby nie to, że pokazowi odświeżonego modelu towarzyszyła nietypowa oprawa, przygotowana przez młodą polską markę modową Zuo Corp +.

Publikacja: 12.03.2015 15:42

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Foto: Fotorzepa/Jeremi Jędrzejkowski

- Marki LG i Play, kiedy zdecydowały się wprowadzić najnowszy smartfon LG G Flex2 do Polski, zaczęły szukać młodych projektantów, kreatywnych, awangardowych, którzy tworzą wyróżniające się projekty. Bo taki jest też Flex - mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronic Polska. - Przyjrzeliśmy się zespołom modowym na polskim rynku i stwierdziliśmy, że idealnie pasuje nam Zuo Corp +, który tworzy takie awangardowe, niesztampowe projekty, z pazurem - dodaje.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Prawnik dzieci Solorza o odwołaniach w Cyfrowym Polsacie: były podstawy
Materiał Promocyjny
Co o działalności gospodarczej sądzą Polacy? Wkrótce wyniki badania „Rz”
Biznes
Pieniądze na fortyfikacje graniczne rozkradzione w Rosji
Biznes
Resort cyfryzacji proponuje nowelizację tzw. megaustawy. Będzie awantura?
Biznes
Władimir Putin sięga po majątki oligarchów
Reklama
Reklama