Aktualizacja: 12.05.2015 11:26 Publikacja: 12.05.2015 11:26
Tak wynika z z badania Barometru Providenta. Sama organizacja przyjęć w tym roku pochłonie nawet 400 mln zł budżetu polskich rodzin. Goście na udział w wydarzeniu przeznaczą ok. 450 mln zł. Badanie pokazuje jak bardzo na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się podejście Polaków do uroczystości pierwszej komunii. Niegdyś organizowane obiady gromadziły najbliższych przy domowym stole, obecnie coraz bardziej popularne staje się wynajęcie sali w restauracji, czy domu weselnym. To również okazja dla przedsiębiorców do zwiększenia obrotów w tym czasie. Nawet tzw. kolorowa prasa pełna jest promocji i reklam związanych z rynkiem komunijnym.
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas