Reklama
Rozwiń
Reklama

Alfa przyspiesza, Jeep opóźnia

W ostatnim roku Fiat Chrysler Automobiles opóźnił lifting albo premiery kilkunastu modeli w Ameryce Płn. To może opóźnić inwestycje warte miliardy dolarów.

Aktualizacja: 02.06.2015 11:11 Publikacja: 02.06.2015 10:53

Alfa przyspiesza, Jeep opóźnia

Foto: Bloomberg

Sergio Marchionne odracza plany dotyczące nowych produktów, bo szuka nowego partnera. Twierdzi, że konsolidacja w sektorze motoryzacji jest nieuchronna, bo firmy marnują kapitał na zazębiające się silniki i pojazdy.

Według 5 osób znających plany tej siódmej na świecie grupy samochodowej, FCA odroczyła odnowienie w Ameryce Płn. pickupa Ram 1500 i sportowo-użytkowego Jeepa Wranglera. Na obie te kategorie samochodów przypada ponad połowa zysku brutto tej firmy. Jednocześnie FCA przyspiesza prace nad innymi pojazdami. Marka Alfa Romeo może otrzymać więcej modeli szybciej niż początkowo zakładano — twierdzą kooperanci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama