Reklama

Wiarygodność firmy chcącej wejść na rynek to podstawa

Powodzenie na rynkach zagranicznych zależy od firm, ale i od wsparcia państwa – mówili eksporterzy podczas gali w Gdańsku.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Foto: Rzeczpospolita

W Europie wciąż sporo miejsca dla nowych eksporterów. Chcąc zaistnieć, musimy oferować produkt, który ma unikalne cechy – uważa Krystyna Wawrzyniak, prezes produkującej porcelanę stołową firmy Lubiana, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej". Jak zaznaczyła, nawet jeśli przedsiębiorca ma najlepsze technologie i pieniądze, to bez kompetentnej załogi nie osiągnie nic.

– Pracownicy to klucz do sukcesu. To oni budują wiarygodność firmy, która w eksporcie jest szczególnie istotna – podkreślała.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Reklama
Reklama