Reklama
Rozwiń
Reklama

Wiarygodność firmy chcącej wejść na rynek to podstawa

Powodzenie na rynkach zagranicznych zależy od firm, ale i od wsparcia państwa – mówili eksporterzy podczas gali w Gdańsku.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Foto: Rzeczpospolita

W Europie wciąż sporo miejsca dla nowych eksporterów. Chcąc zaistnieć, musimy oferować produkt, który ma unikalne cechy – uważa Krystyna Wawrzyniak, prezes produkującej porcelanę stołową firmy Lubiana, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej". Jak zaznaczyła, nawet jeśli przedsiębiorca ma najlepsze technologie i pieniądze, to bez kompetentnej załogi nie osiągnie nic.

– Pracownicy to klucz do sukcesu. To oni budują wiarygodność firmy, która w eksporcie jest szczególnie istotna – podkreślała.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama