Wiarygodność firmy chcącej wejść na rynek to podstawa

Powodzenie na rynkach zagranicznych zależy od firm, ale i od wsparcia państwa – mówili eksporterzy podczas gali w Gdańsku.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Foto: Rzeczpospolita

W Europie wciąż sporo miejsca dla nowych eksporterów. Chcąc zaistnieć, musimy oferować produkt, który ma unikalne cechy – uważa Krystyna Wawrzyniak, prezes produkującej porcelanę stołową firmy Lubiana, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej". Jak zaznaczyła, nawet jeśli przedsiębiorca ma najlepsze technologie i pieniądze, to bez kompetentnej załogi nie osiągnie nic.

– Pracownicy to klucz do sukcesu. To oni budują wiarygodność firmy, która w eksporcie jest szczególnie istotna – podkreślała.

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca