Wiarygodność firmy chcącej wejść na rynek to podstawa

Powodzenie na rynkach zagranicznych zależy od firm, ale i od wsparcia państwa – mówili eksporterzy podczas gali w Gdańsku.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Nasi laureaci podczas gali w Gdańsku

Foto: Rzeczpospolita

W Europie wciąż sporo miejsca dla nowych eksporterów. Chcąc zaistnieć, musimy oferować produkt, który ma unikalne cechy – uważa Krystyna Wawrzyniak, prezes produkującej porcelanę stołową firmy Lubiana, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego w konkursie „Rzeczpospolitej". Jak zaznaczyła, nawet jeśli przedsiębiorca ma najlepsze technologie i pieniądze, to bez kompetentnej załogi nie osiągnie nic.

– Pracownicy to klucz do sukcesu. To oni budują wiarygodność firmy, która w eksporcie jest szczególnie istotna – podkreślała.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Dyskusja o bezpieczeństwie Europy Środkowej i Wschodniej w Warszawie
Biznes
Donald Trump ostro krytykuje Elona Muska. „On po prostu oszalał”
Biznes
Przedsiębiorczy, czyli zaradny i pracowity
Biznes
Fala bankructw. Niemiecki rząd tnie podatki. Napięcia między USA a Chinami