Discovery i Eurosport kupiły prawa do igrzysk olimpijskich

Amerykański nadawca został właścicielem praw do nadawania relacji z letnich i zimowych igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 w 50 krajach Europy. Zapłacił za to 1,3 mld dol.

Publikacja: 29.06.2015 16:28

Nabyte przez Discovery (właściciel Eurosportu)prawa nie obejmują tylko terytorium Rosji, a latach 2018 i 2020 tajże Francji i Wielkiej Brytanii, gdzie wcześniej MKOl sprzedał już prawa innym nadawcom (France Télévisions i BBC). – Ekskluzywna umowa obejmuje wszystkie platformy dystrybucji, nadawanie w kanałach mobilnych, internetowych, stacjach niekodowanych i płatnych, dzięki czemu relacje z igrzysk dotrą do 700 mln ludzi – to najwięcej w historii – mówił David Zaslav, prezes Discovery Communications na poniedziałkowej telekonferencji z mediami z całego świata. Jednocześnie MKOl nie zarzuca planów stworzenia własnego kanału olimpijskiego zapowiedzianego wcześniej w tym roku. – Bardziej niż na jak najszybszym jego uruchomieniu zależy nam, na jego jakości. Umowa z Discovery to milowy krok w rozwoju naszego projektu, bo z nią możemy spodziewać się rozwinięcia dystrybucji nowego kanału na nowe platformy w całej Europie – zapowiedział Thomas Bach, przewodniczący MKOl.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!