Reklama

Biznes powinien wspierać inicjatywy społeczne

Bez aktywności w obszarze społecznym nie uda się zbudować silnej i stabilnej marki oraz przewagi konkurencyjnej.

Aktualizacja: 02.08.2015 23:25 Publikacja: 02.08.2015 22:00

Bez aktywności w obszarze społecznym nie uda się zbudować silnej i stabilnej marki oraz przewagi kon

Bez aktywności w obszarze społecznym nie uda się zbudować silnej i stabilnej marki oraz przewagi konkurencyjnej.

Foto: Fotorzepa, Danuta Matloch

Kilka lat temu z inicjatywy Fundacji Inicjowania Rozwoju „UP Foundation" oraz Grupy Lotos zainicjowano przedsięwzięcie pod nazwą Forum Inicjowania Rozwoju. Jego naczelnym celem było i jest budowanie współpracy instytucji publicznych, biznesu oraz organizacji pozarządowym na Pomorza.

Dzięki Forum Inicjowania Rozwoju corocznie organizowane są duże konferencje. Dotychczas przeprowadzono trzy regionalne konferencje, w których udział wzięło łącznie ponad 750 osób. W ich trakcie m.in. prezentowane były dobre praktyki w zakresie współpracy pomiędzy administracją, biznesem i organizacjami pozarządowymi. Odbywają się tam też praktyczne warsztaty i następuje wymiana doświadczeń. W listopadzie ma się odbyć czwarta edycja konferencji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama