Reklama
Rozwiń
Reklama

Home.pl idzie pod rękę z PayU

Wiodący gracz na rynku domen i hostingu w Polsce, rozpoczął współpracę z globalnym dostawcą płatności elektronicznych.

Publikacja: 28.10.2015 13:14

Nawiązujące współpracę firmy podają, że dzięki temu przedsiębiorcy będą mogli w łatwy sposób wdrożyć płatności on-line w swoim e-sklepie i przyjmować ekspresowe przelewy oraz płatności kartami na preferencyjnych warunkach.

- Posiadamy ponad 350 tys. klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy są coraz bardziej aktywni w przestrzeni internetowej. Tam pozyskują klientów oraz ich obsługą. Teraz będą mogli również przyjmować płatności – mówi, cytowany w komunikacie, Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl. Dodaje, że współpraca z PayU pozwala firmie na zaoferowanie bezpiecznych i szybkich płatności elektronicznych, dzięki czemu klienci będą mogli poprawić swoją płynność finansową oraz rozszerzyć zakres działalności. - Szybkość realizacji płatności to jeden z czynników decydujących o pomyślnym zakończeniu zakupów. Aby kupujący nie porzucił koszyka przed złożeniem zamówienia trzeba dać mu możliwość wygodnego zapłacenia i wybór najlepszej dla niego metody płatności. Dla wszystkich klientów home.pl przygotowaliśmy w związku z tym specjalną ofertę cenową na obsługę najpopularniejszych kanałów płatności, czyli błyskawicznych e-przelewów, tzw. pay-by-linków, oraz kart płatniczych. Jesteśmy pewni, że wpłynie to pozytywnie na rozwój płatności bezgotówkowych w e-commerce, a także zwiększy konwersję sprzedaży w e-sklepach współpracujących z naszym partnerem – home.pl – mówi, cytowana w komunikacie, Sylwia Bilska, członek zarządu PayU.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama