Gorsze wyniki CDRL

Duży wzrost kosztów i spadek marży spowodowały pogorszenie w III kwartale wyników firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo. Kurs spada.

Aktualizacja: 14.11.2016 13:12 Publikacja: 14.11.2016 13:01

Coccodrillo - katalog jesienny

Coccodrillo - katalog jesienny

Foto: cdrl.pl

Notowania CDRL spadają dzisiaj o prawie 5 proc., do 29 zł, w reakcji na nie najlepsze wyniki w III kwartale. Firma wypracowała 58,7 mln zł przychodów, czyli o prawie 28 proc. więcej niż rok temu. Jednak marża brutto skurczyła się o 1,9 pkt, do 47,5 proc., zatem zysk brutto na sprzedaży zwiększył się wolniej niż przychody, bo o 23 proc., do 27,9 mln zł. Na domiar złego mocno urosły koszty i amortyzacja, o 44 proc., do 23,8 mln zł. W efekcie zysk netto na sprzedaży spadł o 35 proc., do 4,1 mln zł. Zysk operacyjny i netto skurczyły się odpowiednio o 30 proc. i 32 proc., do 3,9 mln zł i 2,6 mln zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca