Gorsze wyniki CDRL

Duży wzrost kosztów i spadek marży spowodowały pogorszenie w III kwartale wyników firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo. Kurs spada.

Aktualizacja: 14.11.2016 13:12 Publikacja: 14.11.2016 13:01

Coccodrillo - katalog jesienny

Coccodrillo - katalog jesienny

Foto: cdrl.pl

Notowania CDRL spadają dzisiaj o prawie 5 proc., do 29 zł, w reakcji na nie najlepsze wyniki w III kwartale. Firma wypracowała 58,7 mln zł przychodów, czyli o prawie 28 proc. więcej niż rok temu. Jednak marża brutto skurczyła się o 1,9 pkt, do 47,5 proc., zatem zysk brutto na sprzedaży zwiększył się wolniej niż przychody, bo o 23 proc., do 27,9 mln zł. Na domiar złego mocno urosły koszty i amortyzacja, o 44 proc., do 23,8 mln zł. W efekcie zysk netto na sprzedaży spadł o 35 proc., do 4,1 mln zł. Zysk operacyjny i netto skurczyły się odpowiednio o 30 proc. i 32 proc., do 3,9 mln zł i 2,6 mln zł.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni