Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2017 07:43 Publikacja: 17.07.2017 20:32
Mała ciężarówka Fuso, produkt grupy Daimler to rozwiązanie dla dostaw w centrach miast.
Foto: materiały prasowe
BMW i3 to model, w którym ekologiczne są nawet materiały wykończeniowe.
Foto: materiały prasowe
Opel Ampera to mocny krok firmy w stronę aut elektrycznych.
Foto: materiały prasowe
Rynek e-aut rośnie powoli
Foto: Rzeczpospolita
Stawianie na elektromobilność nie jest polską fanaberią i marzeniem o przeskoczeniu pewnego etapu rozwoju motoryzacji. Na rozwój infrastruktury m.in. do ładowania aut elektrycznych naciska Unia Europejska, a Polska znów znalazła się w grupie siedmiu krajów, które nie są w stanie nadążyć z jej budową. Jeśli rząd nie przygotuje i nie przedstawi unijnym urzędnikom stosownego dokumentu, Polsce grozi sprawa w unijnym trybunale.
Rozwoju elektromobilności nie wspierają także Litwa, Estonia, Malta oraz Chorwacja. Jednocześnie jesteśmy jednym z niewielu krajów Unii, w których tak dużo mówi się o roli, jaką mają w przyszłości pełnić auta elektryczne.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas