UOKiK sprawdza, czy banki odpowiednio informowały klientów

Niebawem UOKiK wyda kolejne decyzje w sprawie tzw. trwałego nośnika. Jeśli banki nie spełniały wymogów, może je to słono kosztować.

Publikacja: 05.07.2018 21:00

UOKiK sprawdza, czy banki odpowiednio informowały klientów

Foto: 123RF

Powoli dobiegają końca kolejne postępowania wobec banków przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczące trwałego nośnika informacji.

Możliwe rekompensaty

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano