Reklama
Rozwiń
Reklama

UOKiK sprawdza, czy banki odpowiednio informowały klientów

Niebawem UOKiK wyda kolejne decyzje w sprawie tzw. trwałego nośnika. Jeśli banki nie spełniały wymogów, może je to słono kosztować.

Publikacja: 05.07.2018 21:00

UOKiK sprawdza, czy banki odpowiednio informowały klientów

Foto: 123RF

Powoli dobiegają końca kolejne postępowania wobec banków przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczące trwałego nośnika informacji.

Możliwe rekompensaty

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama