Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.10.2018 02:00 Publikacja: 27.01.2019 23:01
Dla 80 proc. badanych Polaków wyznacznikiem polskości produktu jest miejsce produkcji i polskość marki.
Foto: Fotorzepa/AdamJagielak
Wysoka jakość, ekologia i dobry smak – z tymi cechami najczęściej kojarzą się Polakom krajowe produkty spożywcze i polskie marki z tego rynku. Nic więc dziwnego, że przy zakupach żywności najczęściej kierujemy się patriotyzmem konsumenckim. W ubiegłorocznym sondażu firmy ARC Rynek i Opinia dla „Rzeczpospolitej" aż 70 proc. Polaków przyznało, że – kupując artykuły spożywcze – wybiera raczej krajowe wyroby, przy czym dla ponad 80 proc. badanych wyznacznikiem polskości jest miejsce produkcji i polskość samej marki. (Mniejsze znaczenie ma to, czy marka została przejęta przez zagraniczną firmę, czy jest w polskich rękach). Ponad połowa badanych docenia wysoką jakość krajowej żywności, a co trzecia osoba ufa rodzimym producentom.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas