Osładzamy miłe wspólne chwile

Celem strategicznym Grupy Otmuchów jest ciągły rozwój marek ODRA i FREEYU.

Publikacja: 27.01.2019 23:01

Platforma komunikacji Najlepiej Razem oparta jest na emocjach.

Platforma komunikacji Najlepiej Razem oparta jest na emocjach.

Foto: materiały prasowe

 

Grupa Otmuchów stawia na innowacyjne produkty

Jesteśmy jednym z wiodących polskich producentów słodyczy, w tym przede wszystkim cukierków czekoladowych, chałwy, mleczek, karmelków, żelków a także batonów, płatków śniadaniowych oraz słonych przekąsek.

W portfolio Grupy mamy dwie wiodące marki: ODRA i FREEYU. Pierwsza z nich to marka z ponad 70-letnią tradycją. ODRA to między innymi takie popularne produkty jak: Chałwa, Trufle, Duetka i Mleczko Familijne czy galaretki w czekoladzie „Opolanki". FREEYU to z kolei nowy koncept marki zdrowych przekąsek, takich jak batony owocowo-warzywne, owocowo-zbożowe, batony 100 kcal, białkowe, a także bogata oferta produktów śniadaniowych.

Poza rozwojem firmy w obszarze private label oraz B2B, celem strategicznym Grupy Otmuchów jest dalszy rozwój marki ODRA oraz FREEYU. Stale poszerzamy ofertę o produkty innowacyjne dopasowane do nowych, dynamicznie zmieniających się trendów żywieniowych i potrzeb konsumentów.

Obecnie jesteśmy na etapie inwestycji nie tylko w park maszynowy, ale także w nowoczesne narzędzia badawcze, które pozwolą nam na jeszcze lepsze zrozumienie tego, czego konsument oczekuje od kategorii, w których chcemy się dynamicznie rozwijać. Stawiamy na unikalne pomysły w obszarze produktów, które rozwijamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie zespołów projektowych wewnątrz organizacji, jak i na nowoczesne narzędzia komunikacji.

Marka Odra osładza miłe chwile razem

Pamiętajmy, że Odra to polska marka, która jest rozpoznawalna i lubiana przez kilka pokoleń Polaków. Nadrzędnym celem w ramach jej rozwoju jest efektywne poszerzanie portfolio w oparciu o produkty wysokiej jakości, które są zgodne z architekturą marki i jej kompetencjami.

Dzięki rebrandingowi, platformie komunikacji i nowościom w portfolio, Odra nabiera nowoczesnego wizerunku, dążąc do tego, aby stać się marką o jeszcze większej ogólnopolskiej rozpoznawalności.

„Słodycze najlepiej smakują razem" – to zdanie, zainspirowało nas do stworzenia platformy komunikacji „Najlepiej razem". Platforma oparta jest na emocjach, podkreśla relacje międzyludzkie, kojarzy się jednoznacznie z przyjemnymi momentami.

Emocje, jakie chcemy podkreślać poprzez komunikację platformy Najlepiej Razem, odwołują się do kilku ważnych wartości, którym jesteśmy wierni:

? Pokazujemy, że trwałe wartości i relacje mają sens

? Osładzamy miłe wspólne chwile

? Inspirujemy i wywołujemy uśmiech na twarzach

? Przywołujemy wspomnienia chwil spędzanych z bliskimi

? Budujemy naszą historię z ludźmi

? Pokazujemy, że RAZEM znaczy NAJLEPIEJ. ©?

>Bogusław Szladewski | prezes ZPC Otmuchów SA

Trendy w konsumpcji produktów spożywczych w Polsce zmieniają się bardzo dynamicznie. Dokładnie się im przyglądamy i reagujemy na nie, wprowadzając nowości produktowe dopasowane do preferencji konsumentów. Oczekiwania w obszarze poszczególnych kategorii określamy m.in. poprzez badania konsumenckie oraz analizę profilów behawioralnych interesujących nas grup klientów. Wykorzystujemy także autorską metodę interpretacji trendów globalnych. Służy nam m.in. do projektowania unikalnych propozycji w obszarze portfolio produktowego. Bardzo dużą uwagę zwracamy również na nowoczesne narzędzia komunikacji, to przestrzeń, w której bardzo wiele się zmienia, już nie tylko w perspektywie kilku lat, lecz nawet kilku miesięcy. Nowe media stawiają przed nami wiele wyzwań i staramy się być z nimi na bieżąco.

Odra to jedna z naszych marek, ma długą, 70-letnią tradycję.

Wśród produktów w jej portfolio są takie, które konsumenci znają i którym są wierni od lat. To między innymi Chałwa, Opolanki czy Trufle. Stale poszukujemy innowacji w kategoriach, w obszarze których marka ma kompetencje. W odpowiedzi na potrzeby klientów wprowadziliśmy na rynek nowe produkty, Mleczko w czekoladzie 70% oraz Trufle w edycji limitowanej w eleganckim opakowaniu. Chciałbym w tym miejscu podkreślić trendy, które dość znacząco osadziły się w kategorii czekolad i widać ich dywersyfikacje na inne grupy produktowe: nowe zaskakujące smaki i wysoka zawartość kakao.

W zakresie komunikacji marki jesteśmy z konsumentami w stałym dialogu, oferujemy im coś więcej niż tylko produkty.

Nowa platforma komunikacji marki, Najlepiej Razem, pokazuje emocje, które chcemy, aby na stałe wpisały się w styl życia. Wierzymy, że bliskość i relacje z innymi są najważniejszymi wartościami w życiu każdego człowieka.

- Materiał przygotowany we współpracy z ZPC Otmuchów SA

Grupa Otmuchów stawia na innowacyjne produkty

Jesteśmy jednym z wiodących polskich producentów słodyczy, w tym przede wszystkim cukierków czekoladowych, chałwy, mleczek, karmelków, żelków a także batonów, płatków śniadaniowych oraz słonych przekąsek.

Pozostało 94% artykułu
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle