Reklama

Czekoladowa hossa nad Wisłą

W Polsce nie brakuje firm, które z sukcesem wykorzystały duży popyt na słodycze w kraju i za granicą. Te ze ścisłej czołówki postawiły nie tylko na inwestycje w budowę nowych zakładów i zwiększanie mocy produkcyjnych, ale także na innowacje oraz skuteczną promocję swoich flagowych produktów.

Publikacja: 29.11.2016 18:29

Foto: Bloomberg

-Zoltán Novák, dyrektor generalny Mondel?z Polska

Polskim biznesem światowego potentata branży cukierniczej kieruje od 2012 r. Od 2015 r. jest także dyrektorem generalnym w krajach bałtyckich. Mondel?z, znany z takich marek, jak Milka, Alpen Gold, Prince Polo i Delicje, jest liderem rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce. Firma zatrudnia w naszym kraju ok. 3,3 tys. osób i ma tutaj siedem zakładów: w Jankowicach, Bielanach Wrocławskich, Cieszynie, Skarbimierzu, Jarosławiu oraz Płońsku. W połowie 2016 r. rozpoczęła budowę globalnego Centrum Badań i Rozwoju w Bielanach Wrocławskich. Jego otwarcie planowane jest na 2017 r. Zoltán Novák do Mondel?z International (wtedy jeszcze Kraft Foods) dołączył w 2006 r., obejmując funkcję dyrektora zarządzającego na Węgrzech. Pracował także w Imperial Tobacco i Pepsi Cola International. Jest absolwentem zarządzania na Uniwersytecie Buckighamshire w Wielkiej Brytanii.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama