Nowe technologie napędzają rozwój

Samochody są coraz wygodniejsze, łatwiejsze w obsłudze, a przede wszystkim stają się bezpieczniejsze. Elektronika stopniowo zaczyna zastępować kierowcę.

Wirtualny salon zastąpi tradycyjną sprzedaż

Chcąc kupić samochód, można się z nim dokładnie zapoznać, a następnie podjąć właściwą decyzję, nawet nie ruszając się z domu.

Jesteśmy coraz bliżej motoryzacji 4.0

Najsilniejszym trendem rozwojowym jest budowa pojazdów elektrycznych, kolejnym – car-sharing.

Jazda autonomiczna to przyszłość. Kluczowe jest doskonalenie napędów

Obowiązkowym trendem w przemyśle samochodowym jest inwestowanie w budowę aut elektrycznych. Ale dobre perspektywy ma również dalsze rozwijanie silników spa...

Automotive rośnie w magazynach

Branża motoryzacyjna jest od dawna jednym z fundamentów polskiej gospodarki, a co za tym idzie – ma bardzo istotny wpływ także na rozwój rynku nieruchomośc...

Drugiej szansy nie będzie

Wyzwania, jakie stoją przed przemysłem motoryzacyjnym, są największe w jego historii.

Czas na rewolucję w branży automotive

Przemysł motoryzacyjny, w pełni korzystając z postępów najnowszych technologii, stał się w ostatnich latach miejscem ważnej rewolucji.

Świetnie płacą producenci części, źle producenci ciężarówek

Motoryzacja pod względem wartości produkcji sprzedanej zajmuje w sektorze przemysłowym drugie miejsce po produkcji spożywczej, wyprzedzając wszystkie pozos...

Pułapki w transformacji cyfrowej

Branża motoryzacyjna to jedna z gospodarczych lokomotyw w Polsce. Według ostatniego raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, podsumowującego ro...

Wyścig na nowości ostro przyspiesza

Wzrost sprzedaży kosmetyków w coraz większym stopniu napędzają nowinki. W niektórych kategoriach odpowiadają za jedną piątą przychodów.

Rośnie presja na bezpieczeństwo i skuteczność kosmetyków

W pewnych obszarach nowe regulacje mogą wzmóc innowacyjność branży, ale chyba jeszcze częściej ją hamują –twierdzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor gener...

Szykuje się rewolucyjny przełom

Nowe technologie przebojem wchodzą na rynek urody, pomagając zaspokoić potrzebę personalizacji produktów. I zapewne staną za oczekiwaną zmianą w kosmetologii.

Krajowi producenci nie ustępują pola globalnym gigantom

Chociaż polskie firmy kosmetyczne nie mogą konkurować wielkością inwestycji badawczo-rozwojowych z międzynarodowymi koncernami, to niekiedy szybciej wprowa...

Otwartość daje przewagę

„Świat pokochał polskie kosmetyki", „Przemysł kosmetyczny nie zatrzymuje się w rozwoju", „Kosmetyki kolorowe.

Nie najlepsza solidność płatnicza

Branża kosmetyczna przeżywa od kilku lat boom napędzany między innymi dobrą koniunkturą gospodarczą i wzrostem zamożności społeczeństwa, a także zmianą naw...

Zmiany na wielu frontach

W tej rzeczywistości trzeba mieć oczy dookoła głowy.

Miliardy dolarów na badania i rozwój

Chińczycy i Amerykanie wydają co roku najwięcej na działalność badawczo-rozwojową. Dla polskiej branży to też jedno z najważniejszych wyzwań.

Rosnące wymagania klientów to dodatkowe wyzwania

Historia rozwoju przemysłu chemicznego w Polsce i na świecie to liczne odkrycia, które zrewolucjonizowały życie ludzkości i niejedną gospodarkę – podkreśla...