Reklama
Rozwiń
Reklama

Filip Thon, prezes Innogy Polska: Myślimy o farmach słonecznych

Jestem zwolennikiem tego, by na rynku działało wielu graczy, bo to tworzy konkurencję i na koniec jest korzystne dla klienta – przekonuje Filip Thon, prezes Innogy Polska.

Publikacja: 27.09.2020 21:00

Filip Thon, prezes Innogy Polska: Myślimy o farmach słonecznych

Foto: materiały prasowe

Innogy zostało niedawno wchłonięte przez niemiecką grupę E.ON. Czy będzie się to wiązało ze zmianami dla klientów w Polsce?

Obie firmy mają takie same priorytety. Dzięki połączeniu stajemy się po prostu więksi, a dzięki temu możemy zaoferować jeszcze więcej rozwiązań naszym klientom. Nie tylko odbiorcom indywidualnym czy biznesowym, ale też chociażby usługi ogrzewania dla większych osiedli i wspólnot mieszkaniowych. W tej chwili wspólnie mamy 50 mln klientów w Europie, więc tworzymy niezwykle silną grupę. Nie zmieniają się natomiast obowiązujące taryfy na zakup energii. Nie spieszymy się też z rebrandingiem firmy, prawdopodobnie nastąpi to dopiero za rok.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama