Reklama

Wierzbowski Eversheds Sutherland doradcą ELMO S.A. przy sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa

Zespół fuzji i przejęć doradzał ELMO S.A. w transakcji sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa na rzecz Solutions 30 Holding sp. z o.o., należącej do grupy kapitałowej spółki Solutions 30 SE. Przychody części przedsiębiorstwa będącej przedmiotem transakcji wynoszą ponad 60 mln zł rocznie, a transferem do nowego właściciela zostało objętych około 630 pracowników.

Publikacja: 16.01.2020 13:18

mat

ELMO S.A. doradzali: Renata Patoka (counsel, szef praktyki M&A) oraz Krzysztof Feluch (of counsel). Zespół odpowiedzialny był za wspieranie klienta w procesie przygotowania dokumentacji transakcyjnej i okołotransakcyjnej oraz w negocjacjach z kupującym, doradztwo przy przeprowadzeniu transakcji i przy podpisywaniu dokumentacji transakcyjnej.

Sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa związana była z koniecznością uzgodnień z kluczowymi odbiorcami i dostawcami ELMO S.A. przechodzącymi do nabywcy, co wymagało szczegółowego zaadresowania kwestii biznesowych na poziomie dokumentacji transakcyjnej. W połączeniu z szybkim tempem negocjacji projekt ten wymagał bardzo intensywnej pracy całego zespołu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama