Aktualizacja: 14.09.2018 16:32 Publikacja: 14.09.2018 13:18
Foto: Bloomberg
Taksówkarze mogą odetchnąć z ulgą – kierowcy Ubera też potrafią zniechęcać do siebie klientów. Przekonuje o tym mocna deklaracja jednego z internetowych „guru” podróżowania – The Points Guy. Internetowy celebryta, którego porady dotyczące jak najlepiej (i nie za drogo) podróżować czytają tłumy internautów ogłosił na swoim blogu, że rozstaje się z Uberem.
- Byłem lojalnym klientem Ubera przez siedem lat. Tak lojalnym, że wydałem na jego usługi 81 600 dolarów z mojego firmowego konta – stwierdza The Points Guy na początku wpisu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas