Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe wyzwania dla telekomów

Operatorów stacjonarnych i komórkowych czekają kolejne zmiany obniżające im przychody. Pierwszą udało się odwlec.

Publikacja: 18.11.2018 20:00

Nowe wyzwania dla telekomów

Foto: Adobe Stock

Operatorzy telekomunikacyjni wywalczyli w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej więcej czasu na wprowadzenie kolejnej zmiany bijącej w ich przychody. Po krytyce, z jaką spotkała się próba wprowadzenia nowej, dużo niższej hurtowej stawki za kończenie połączeń telefonii stacjonarnej (tzw. FTR), UKE planuje przynajmniej jeszcze jedne konsultacje. To oznacza, że obniżka nastąpi później niż od stycznia, co przewidywał pierwotny plan.

– Jeszcze w tym roku planujemy przedłożenie nowej wersji rozstrzygnięć do krajowych konsultacji – poinformowało nas UKE. – Jednocześnie oczekujemy na rozwiązania legislacyjne ograniczające ryzyka fraudów podnoszone przez operatorów sieci stacjonarnych i mobilnych – dodano.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama