Nowe technologie śmiało wkraczają w kolejne dziedziny naszego życia.

- Już kilka lat temu zastąpiliśmy tradycyjne kartki i prezenty świąteczne akcjami wykorzystującymi nowinki technologiczne. Za każdym razem staramy się zaskoczyć naszych klientów. Rok temu otrzymali od nas na święta wideobroszurę z życzeniami, a w tym roku wysyłamy im Smart Goggles, dzięki którym wybiorą się na wirtualny spacer po świątecznym biurze Accenture oraz obejrzą film nakręcony w technologii 360 z życzeniami i zachętą do wsparcia działań charytatywnych zorganizowanych przez naszych pracowników – mówi Magdalena Sawicka, dyrektor działu marketingu i komunikacji Accenture Polska.

Accenture już kilka lat temu zastąpiło tradycyjne kartki i prezenty świąteczne charytatywną akcją bożonarodzeniową, w którą włączają się nie tylko pracownicy, lecz także klienci firmy. W tym roku zamiast zwykłych życzeń rozsyła ona Smart Goggles, dzięki którym można wybrać się na wirtualny spacer po świątecznym biurze Accenture i obejrzeć tzw. film sferyczny z życzeniami i zachętą do wsparcia jednego z dziewięciu działań charytatywnych wymyślonych i zorganizowanych przez pracowników firmy.

– Film nakręcony w technologii 360 odsyła naszych klientów do strony internetowej swietawaccenture.pl, gdzie czeka na nich wirtualna choinka. Każda zawieszona przez klientów ozdoba to 100 zł, które przeznaczymy na cele społeczne wybrane przez pracowników Accenture – mówi Jakub Smarz z działu marketingu i komunikacji Accenture. W zeszłym roku pracownicy zorganizowali osiem różnych działań charytatywnych, w ramach których zebrali łącznie 35 tys. zł. Duży odzew klientów na akcję bożonarodzeniową sprawił, że firma podwoiła tę kwotę.