Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 31.05.2019 14:39 Publikacja: 31.05.2019 14:34
Foto: 123RF
Amerykańska sieć fastfoodów, która cały swój światowy sukces oparła na daniach z kurczaka i ma go nawet w nazwie (Kentucky Fried Chicken – red.), zauważyła zmieniający się na rynku gastronomicznym trend. Coraz więcej osób skłania się ku zdrowemu stylowi życia i diecie bezmięsnej, wywierając tym samym presję na restauracjach, by dostosowały swoje menu do preferencji konsumentów. Na nową modę coraz chętniej odpowiadają nie tylko tradycyjne restauracje, ale również bary szybkiej obsługi, w tym KFC.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas