Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2019 14:39 Publikacja: 31.05.2019 14:34
Foto: 123RF
Amerykańska sieć fastfoodów, która cały swój światowy sukces oparła na daniach z kurczaka i ma go nawet w nazwie (Kentucky Fried Chicken – red.), zauważyła zmieniający się na rynku gastronomicznym trend. Coraz więcej osób skłania się ku zdrowemu stylowi życia i diecie bezmięsnej, wywierając tym samym presję na restauracjach, by dostosowały swoje menu do preferencji konsumentów. Na nową modę coraz chętniej odpowiadają nie tylko tradycyjne restauracje, ale również bary szybkiej obsługi, w tym KFC.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas