Reklama

KFC szykuje wegetariańską rewolucję. „Kurczak wychodzi z mody”

Sieć słynąca z potraw ze smażonego kurczaka stwierdziła, że drób przestaje być modny. W ofercie KFC ma pojawić się więcej dań wegetariańskich.

Aktualizacja: 31.05.2019 14:39 Publikacja: 31.05.2019 14:34

KFC szykuje wegetariańską rewolucję. „Kurczak wychodzi z mody”

Foto: 123RF

ala

Amerykańska sieć fastfoodów, która cały swój światowy sukces oparła na daniach z kurczaka i ma go nawet w nazwie (Kentucky Fried Chicken – red.), zauważyła zmieniający się na rynku gastronomicznym trend. Coraz więcej osób skłania się ku zdrowemu stylowi życia i diecie bezmięsnej, wywierając tym samym presję na restauracjach, by dostosowały swoje menu do preferencji konsumentów. Na nową modę coraz chętniej odpowiadają nie tylko tradycyjne restauracje, ale również bary szybkiej obsługi, w tym KFC.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama