Reklama
Rozwiń
Reklama

Marka pracodawcy ma znaczenie

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że przemyślane i konsekwentne budowanie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy przynosi wymierne korzyści, gdyż pomaga ograniczyć rotację kadr i ułatwia rekrutację pracowników.

Publikacja: 23.10.2019 21:00

Marka pracodawcy ma znaczenie

Foto: Adobe Stock

W tym roku po raz pierwszy od trzech lat spadł odsetek dużych i średnich firm, które twierdzą, że mają jasno zdefiniowaną strategię budowy marki pracodawcy (employer brandingu – EB) – wynika z badania HRM Institute, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza.

Według sondażu o ile jeszcze w zeszłym roku posiadanie strategii EB deklarowała ponad połowa ankietowanych pracodawców, o tyle obecnie jest to 42 proc., przy czym większość z nich przyznaje, że musi jeszcze nad tym popracować.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Październikowa frustracja kandydatów na rynku rekrutacji
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Poszukiwanie pracy
Polscy studenci docenili możliwości kariery nad Wisłą
Poszukiwanie pracy
Warto umieć szukać pracy z polecenia
Poszukiwanie pracy
Ministerstwo Cyfryzacji rekrutuje pracowników. Ile można zarobić?
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama