Reklama

TVP dostanie od Emitela odszkodowanie za awarię dosyłu sygnału

Awaria infrastruktury z powodu której potencjalnie ok. pół miliona widzów nie mogło obejrzeć w TVP orędzia premier Beaty Szydło, była spowodowana techniczną usterką multiplekserów znajdujących się m.in. w siedzibie TVP.

Aktualizacja: 21.01.2017 05:58 Publikacja: 20.01.2017 16:49

TVP dostanie od Emitela odszkodowanie za awarię dosyłu sygnału

Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek

Jak podkreślił Przemysław Kurczewski, prezes Emitela, to, gdzie znajdowały się wadliwie działające urządzenia, nie ma jednak żadnego znaczenia. Awarii uległo więcej multiplekserów niż tylko te znajdujące się w TVP, z tym że większość z nich nie była akurat w użyciu. – Ich temperatura wewnętrzna powinna wynosić 40 stopni, a wynosiła 36 stopni. To wystarczyło, by w strumieniach czasowych tzw. stemple czasowe były stawiane niepoprawnie – tłumaczył Radosław Weiss, dyrektor biura utrzymania sieci w Emitelu. Spółka, która wspólnie z producentem wadliwego sprzętu przeprowadziła analizę awarii we współpracy z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Urzędem Komunikacji Elektronicznej, poinformowała, że wykluczona została opcja, według której awaria mogła być dziełem osób trzecich.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama