Reklama
Rozwiń
Reklama

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

W minionym półroczu wydatki na reklamę w Polsce były tylko o 1,2 proc. wyższe niż przed rokiem. Druga połowa roku ma być lepsza.

Publikacja: 08.09.2019 21:00

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

Foto: Adobe Stock

Dom mediowy Starcom i Agora, do której należą m.in. „Gazeta Wyborcza" i kina Helios, podsumowały pierwsze półrocze i podały nowe szacunki dla reklamowego rynku w Polsce na ten rok.

Według Starcomu w całym 2019 r. reklamodawcy zostawią w mediach o 3–3,5 proc. więcej niż w roku 2018. Zarząd Agory obniżył swoje założenia z początku roku mówiące o wzroście w przedziale 2,5–4,5 proc. i uważa teraz, że możemy mieć do czynienia ze wzrostem w przedziale 1,5–3,5 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama