Reklama

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

W minionym półroczu wydatki na reklamę w Polsce były tylko o 1,2 proc. wyższe niż przed rokiem. Druga połowa roku ma być lepsza.

Publikacja: 08.09.2019 21:00

Wydatki na reklamę. Nadzieja w Rodzinie 500+

Foto: Adobe Stock

Dom mediowy Starcom i Agora, do której należą m.in. „Gazeta Wyborcza" i kina Helios, podsumowały pierwsze półrocze i podały nowe szacunki dla reklamowego rynku w Polsce na ten rok.

Według Starcomu w całym 2019 r. reklamodawcy zostawią w mediach o 3–3,5 proc. więcej niż w roku 2018. Zarząd Agory obniżył swoje założenia z początku roku mówiące o wzroście w przedziale 2,5–4,5 proc. i uważa teraz, że możemy mieć do czynienia ze wzrostem w przedziale 1,5–3,5 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama