Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

W BM mBanku znowu pojawiły się problemy z dostępem do usług maklerskich.

Aktualizacja: 13.01.2021 10:08 Publikacja: 13.01.2021 09:53

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

„Przepraszamy za utrudnienia. Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji” – brzmi oficjalny komunikat BM mBanku, który pojawił się przed godz. 9.30 na profilu firmy na Twitterze.

Suchej nitki na brokerze nie zostawiają klienci biura, tym bardziej, że to nie pierwsza tego typu sytuacja. Z podobnymi kłopotami firma borykała się pod koniec ubiegłego tygodnia, a także pod koniec grudnia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Banki
Sąd w USA: Sbierbank może odpowiadać za współpracę z terrorystami z Doniecka
Banki
Co ze stopami procentowymi? Decyzja RPP niepewna
Reklama
Reklama