Poczta Polska w procesie transformacji

Narodowy operator odbudowuje swoją siłę i rozwija usługi cyfrowe.

Publikacja: 06.06.2018 15:33

Poczta Polska jest technologicznie przygotowana do obsługi systemu e-korespondencji i jest gotowa do

Poczta Polska jest technologicznie przygotowana do obsługi systemu e-korespondencji i jest gotowa do tego, aby stać się Narodowym Operatorem Cyfrowym Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej

Foto: Fotorzepa/Piotr Waniorek

Poczta Polska (PP) to dziś nie tylko stereotypowy listonosz i kurier, dostarczający listy i paczki, nie tylko istotny składnik naszego dziedzictwa, jedna z najdłużej działających instytucji na terenie kraju, ale również ważny element zachodzących zmian technologicznych, gracz, który ma do zrealizowania kluczowe zadanie w dobie rewolucji cyfrowej.

PP umacnia pozycję na rynku paczek

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
100 Lat Polskiej Gospodarki
Grzegorz W. Kołodko: Największym wyzwaniem jest demografia
100 Lat Polskiej Gospodarki
Jan Grzegorz Prądzyński: Wielkim wyzwaniem będą samochody autonomiczne
100 Lat Polskiej Gospodarki
Dąbrowski: Otworzyć się na potrzeby nowego pokolenia
100 Lat Polskiej Gospodarki
Gróbarczyk: 5 minut, które trzeba wykorzystać
100 Lat Polskiej Gospodarki
Dziubiński: Mamy wielki potencjał
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem