Aktualizacja: 06.09.2018 21:00 Publikacja: 06.09.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Dziś dużo mówi się o innowacjach, nowoczesnych technologiach. Jak ważny są one dla pana firmy?
Filip Grzegorczyk: W Grupie Tauron kierunki rozwoju zdefiniowaliśmy w mapie drogowej dla innowacji, czyli w strategicznej agendzie badawczej. W wymiarze praktycznym ważne są dziś dla nas tematy związane z elektromobilnością – przede wszystkim w trzech aspektach: biznesowym, ekologicznym i innowacyjnym. W pierwszym ujęciu punktem wyjścia jest infrastruktura, czyli stacje ładowania i tutaj organizacja COP24 w Katowicach zmobilizowała nas, aby stolicę Górnego Śląska uczynić miastem o dużej dostępności punktów ładowania. Pytanie, czy jeśli rozwiniemy infrastrukturę, to przybędzie samochodów elektrycznych? To wciąż pozostaje wielką niewiadomą.
Jeśli miałaby się ziścić prognoza ONZ, że w roku 2050 przy pozytywnym scenariuszu będzie nas tylko 32 mln, to zn...
Branża ubezpieczeniowa staje przed zupełnie nową sytuacją. Dziś wszelkie decyzje na drodze podejmuje kierowca i...
Prezes grupy banków spółdzielczych SGB Jarosław Dąbrowski uważa, że największym wyzwaniem będzie zbudowanie bezp...
Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej uważa, że priorytetem powinna być żegluga ś...
Marek Dziubiński, prezes Medicalgorithmics uważa, że powinniśmy stawać się gospodarką wiedzy, która tworzy zaawa...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas