Aktualizacja: 26.10.2025 20:58 Publikacja: 24.10.2025 04:03
Foto: Bloomberg
W trzecim kwartale 2025 r. za 44 proc. wizyt konsumentów w sieciach spożywczych odpowiadały sieci sklepów convenience typu Żabka, Carrefour Express czy Odido. W tym samym czasie dyskonty miały w tym torcie udział 31,9 proc., a supermarkety 18,9 proc. – wynika z badania Proxi.Cloud, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Powstało ono w oparciu o analizę ruchu w 42,3 tys. sklepów i zachowania 1,5 mln konsumentów.
Przemysł przyszłości to zakłady bez ludzi, oświetlenia, ale z robotami, sztuczną inteligencją oraz z dużymi oszc...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Globalne spółki technologiczne ogłaszają kolejne rundy zwolnień grupowych pomimo lepszych wyników i poprawy koni...
Lepszymi od oczekiwań danymi o produkcji przemysłowej i budowlano-montażowej we wrześniu i solidnym odczytem sp...
Polska notuje najwyższy od lat poziom inwestycji publicznych – w przyszłym roku mają one sięgnąć 5,2 proc. PKB....
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Ministerstwo Aktywów Państwowych rozważa skierowanie części pieniędzy z unijnego instrumentu pożyczkowego SAFE n...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas