Reklama

Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać

Choć Biedronka i Lidl nie mają sobie równych pod względem wartości obrotów, to klienci zdecydowanie najczęściej odwiedzają sklepy typu convenience, takie jak Żabka, ABC czy Groszek. Mimo wyższych cen mają one wabiki, np. ciepłe posiłki.

Publikacja: 24.10.2025 04:03

Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać

Foto: Bloomberg

W trzecim kwartale 2025 r. za 44 proc. wizyt konsumentów w sieciach spożywczych odpowiadały sieci sklepów convenience typu Żabka, Carrefour Express czy Odido. W tym samym czasie dyskonty miały w tym torcie udział 31,9 proc., a supermarkety 18,9 proc. – wynika z badania Proxi.Cloud, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Powstało ono w oparciu o analizę ruchu w 42,3 tys. sklepów i zachowania 1,5 mln konsumentów.

Do której sieci zaglądamy najczęściej

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Polska miedziowym potetentatem. Ale rynek metali szlachetnych czekają trudne miesiące
Raporty ekonomiczne
Gospodarka Wielkiej Brytanii: Nie mogą sie rozpędzić. A przyduszą ich podatki
Raporty ekonomiczne
Miliardy na procenty. Mocne alkohole wyprzedziły w Polsce piwo
Raporty ekonomiczne
Rosną globalne ambicje polskich firm kosmetycznych
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Raporty ekonomiczne
Bogaty w dotacje firmowy koniec roku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama