Aktualizacja: 20.10.2025 06:29 Publikacja: 31.03.2025 05:30
Foto: Adobe Stock
Po kryzysowym 2024 r., w którym sprzedaż osobowych samochodów w pełni elektrycznych w UE zmalała o 5,9 proc., do niespełna 1,45 mln, a ich rynkowy udział stopniał do 13,6 proc., w tym roku trend się odwrócił.
Jak podało w ubiegłym tygodniu Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów ACEA, w pierwszych dwóch miesiącach 2025 r. sprzedaż e-aut wzrosła w porównaniu z podobnym okresem 2024 r. o 28,4 proc. – do prawie 255,5 tys. Natomiast ich udział w rynku zwiększył się do 15,2 proc.
Najczęściej menedżerowie, lecz również wielu specjalistów i właścicieli firm doświadcza w pracy przemocowych rel...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Giełdowi deweloperzy mają za sobą czwarty z rzędu kwartał wzrostu sprzedaży mieszkań. W IV kwartale będą walczyć...
Rząd tłumaczy rekordowy deficyt i dług koniecznością zwiększonych wydatków na obronność. Jednak dane pokazują, ż...
Problem wypalenia zawodowego w branży IT, także w Polsce, wyraźnie się nasila. I to mimo wysokich pensji i elast...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Skumulowany deficyt z ostatnich 12 miesięcy sięga już ponad 300 mld zł i jest wyższy niż limit na 2025 r. Sytuac...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas