Prostszy komunikat w reklamie leku

Reklamy produktów leczniczych będą musiały zawierać trzy różne wersje ostrzeżenia dotyczącego ich stosowania. Będą sformułowane prostszym niż dotychczas językiem i będą krótsze.

Publikacja: 28.07.2022 08:01

Prostszy komunikat w reklamie leku

Foto: Adobe Stock

Treść komunikatu będzie musiała być odczytana wyraźnie. Każda nowa wersja reklamy będzie musiała być emitowana z wykorzystaniem innego ostrzeżenia.

Wszystko za sprawą nowelizacji rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, która została opublikowana w Dzienniku Ustaw. Wejdzie w życie za sześć miesięcy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ochrona zdrowia
„Zero tolerancji” dla agresywnych pacjentów. Szpitale oczekują zmian prawnych
Ochrona zdrowia
Wyzwania dla opieki długoterminowej będą rosnąć
Ochrona zdrowia
Będzie ostrzejsza kara za napaść na lekarza lub ratownika medycznego
Ochrona zdrowia
Lipcowe podwyżki dla pracowników ochrony zdrowia. AOTMiT zaczyna szacować koszty
Ochrona zdrowia
Alternatywa dla sanatorium? Pacjent musi więcej zapłacić, ale wybiera czas i miejsce
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem