Prostszy komunikat w reklamie leku

Reklamy produktów leczniczych będą musiały zawierać trzy różne wersje ostrzeżenia dotyczącego ich stosowania. Będą sformułowane prostszym niż dotychczas językiem i będą krótsze.

Publikacja: 28.07.2022 08:01

Prostszy komunikat w reklamie leku

Foto: Adobe Stock

Treść komunikatu będzie musiała być odczytana wyraźnie. Każda nowa wersja reklamy będzie musiała być emitowana z wykorzystaniem innego ostrzeżenia.

Wszystko za sprawą nowelizacji rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, która została opublikowana w Dzienniku Ustaw. Wejdzie w życie za sześć miesięcy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów