Aktualizacja: 01.10.2018 20:52 Publikacja: 01.10.2018 21:00
Foto: pexels.com
Ekspansja e-handlu i e-marketingu sprawiła, że poszukiwani teraz pilnie specjaliści ds. e-commerce, SEM czy CRM mogą liczyć na pensje rzędu 10 tys. brutto, a więc nawet o 3–4 tys. więcej niż przed rokiem. Z kolei specjalista od marketing automation zarabia nawet 12 tys. miesięcznie, a pensja dyrektora ds. e-commerce sięga 35 tys. zł – wynika z danych firmy rekrutacyjnej Michael Page.
Czytaj także: Polacy wierzą, że handel przynosi im wzrost płac i powiększa rynek pracy
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie nominalne brutto w gospodarce narodowej wyniosło w pierwszym kwartale tego r...
Polscy imigranci w Wielkiej Brytanii wyprzedzili pod względem przeciętnych zarobków lokalnych pracowników. Mogło...
6842 zł brutto – tyle w listopadzie ub. roku wynosiła mediana wynagrodzeń w gospodarce narodowej. Według danych...
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w marcu o 7,7 proc. rok do roku –...
W tym roku zwiększyła się różnica między pożądanym a realnym wynagrodzeniem młodych ludzi, którzy łączą studia z...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas