Reklama
Rozwiń

Firmy podkupują specjalistów

Nawet o 30–40 proc. wzrosły w tym roku w niektórych specjalnościach stawki oferowane kandydatom do pracy. To jeden z powodów, dla których pracodawcy nie chcą ich podawać w ogłoszeniach.

Publikacja: 01.10.2018 21:00

Firmy podkupują specjalistów

Foto: pexels.com

Ekspansja e-handlu i e-marketingu sprawiła, że poszukiwani teraz pilnie specjaliści ds. e-commerce, SEM czy CRM mogą liczyć na pensje rzędu 10 tys. brutto, a więc nawet o 3–4 tys. więcej niż przed rokiem. Z kolei specjalista od marketing automation zarabia nawet 12 tys. miesięcznie, a pensja dyrektora ds. e-commerce sięga 35 tys. zł – wynika z danych firmy rekrutacyjnej Michael Page.

Czytaj także:  Polacy wierzą, że handel przynosi im wzrost płac i powiększa rynek pracy

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wynagrodzenia
Firmy podwyższają wymagania, lecz są gotowe na kompromis
Wynagrodzenia
Jaka płaca minimalna? Pracodawcy zabrali głos
Wynagrodzenia
Ile naprawdę zarabiamy? GUS podał dokładne dane
Wynagrodzenia
Rekordowe wynagrodzenia prezesów spółek z indeksu S&P 500. Zaskakujący numer 1
Wynagrodzenia
Nie tylko zetki nie chcą się poświęcać dla wyższej płacy