Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.10.2018 20:52 Publikacja: 01.10.2018 21:00
Foto: pexels.com
Ekspansja e-handlu i e-marketingu sprawiła, że poszukiwani teraz pilnie specjaliści ds. e-commerce, SEM czy CRM mogą liczyć na pensje rzędu 10 tys. brutto, a więc nawet o 3–4 tys. więcej niż przed rokiem. Z kolei specjalista od marketing automation zarabia nawet 12 tys. miesięcznie, a pensja dyrektora ds. e-commerce sięga 35 tys. zł – wynika z danych firmy rekrutacyjnej Michael Page.
Czytaj także: Polacy wierzą, że handel przynosi im wzrost płac i powiększa rynek pracy
Trudności ze zdobyciem pracowników skłaniają pracodawców do rezygnacji z części oczekiwań wobec kandydatów. Jedn...
Sześć organizacji pracodawców uważa, że płaca minimalna powinna wzrosnąć w przyszłym roku o 50 zł. Proponują zmi...
7,27 tys. to kwota, która dzieli zarobki Polaków na pół. Ale w najmniejszych firmach, urzędach, sklepach jest to...
Najlepiej opłacanym prezesem firmy z amerykańskiego indeksu S&P 500 był szef spółki produkującej tasery, czyli p...
Gorsza koniunktura na rynku pracy, a także wspomnienia z czasów pandemii wpływają na postawy pracowników, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas