Reklama

Psycholog pomoże w przeprowadzce

Firmy, które dziś zmieniają siedziby na nowoczesne biurowce z coraz większą starannością podchodzą nie tylko do wyboru adresu i samego budynku, ale także do zaplanowania przestrzeni - mówi Grażyna Błaszczak, redaktor Nieruchomości "Rzeczpospolitej". Zanim firmy urządzą nowe biuro, psycholog organizacji obserwuje, w jaki sposób pracownicy korzystają z pomieszczeń, o jakich porach najbardziej intensywnie, jak się przemieszczają, kiedy i gdzie jest najgłośniej oraz jak menedżerowie zarządzają swoim zespołem w siedzibie firmy. Po tych obserwacjach oraz po podsumowaniu ankiety, w której zespół mówi o swoich oczekiwaniach, powstaje plan na nowe biuro.

Publikacja: 09.06.2016 15:38

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Wydarzenia
Zrobiłem to dla żołnierzy
Reklama
Reklama