Ze względu na specyficzne potrzeby sieci reklamowej (potrzeba szybkiego druku ofert, potrzeba drukowania kolorowego projektów graficznych w wysokiej rozdzielczości, ale także skanowanie dokumentów i materiałów graficznych) dotychczas używano kilku urządzeń pochodzących od różnych producentów.
Firma nie była w stanie określić całkowitych kosztów eksploatacji, ale najstarsze urządzenia coraz częściej wymagały kosztownych wizyt serwisu. Problemem były powtarzające się awarie oraz problemy z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń różnego typu. W ramach umowy Arcus wydzierżawił zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne Kyocera, które pozwala na bardzo szybki wydruk czarno-biały i kolorowy oraz na skanowanie dokumentów i przesyłanie ich na adres e-mail użytkownika. Urządzenie jest współdzielone przez wszystkich pracowników biura – przy organizacji złożonej z kilkunastu osób nie stanowi to problemu organizacyjnego.
Aby nie obniżać płynności finansowej firmy, nie zdecydowano się na zakup urządzenia, ale na jego dzierżawę. Urządzenie jest bardzo wydajne, dzięki czemu materiały eksploatacyjne są zamawiane bardzo rzadko.
Dzięki Arcusowi OAN zredukował liczbę urządzeń w biurze do jednego, wydajnego urządzenia, które wymaga jednego rodzaju materiałów eksploatacyjnych i tylko jednego serwisu. Dzięki temu nastąpiła znaczna redukcja kosztów drukowania, a jednocześnie znacząco zwiększyła się jakość kolorowych wydruków.
- Tomasz Sokół, członek zarządu Online Advertising Network.