Aktualizacja: 11.09.2015 16:15 Publikacja: 11.09.2015 16:15
Firma Kazar posiada 50 sklepów z obuwiem i skórzaną galanterią na terenie całego kraju. W każdej placówce pracowała drukarka laserowa, która służyła do bieżącej obsługi: druk faktur, reklamacji itp.
Wraz ze wzrostem organizacji obsługa stała się coraz bardziej kłopotliwa i czasochłonna. Z powodu zepsutej drukarki np. w sklepie w Gdańsku, pracownicy musieli kontaktować się telefonicznie z działem IT w centrali w Przemyślu, który następnie rozpoczynał poszukiwania na lokalnym rynku serwisu, który mógłby naprawić sprzęt. Brakujące materiały eksploatacyjne lub nowe drukarki również były zamawiane w centrali i stąd wysyłane do sklepów. Materiały eksploatacyjne były mało wydajne: średnio co jeden-dwa miesiące w drukarkach trzeba było wymieniać tonery.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas