Firma Kazar posiada 50 sklepów z obuwiem i skórzaną galanterią na terenie całego kraju. W każdej placówce pracowała drukarka laserowa, która służyła do bieżącej obsługi: druk faktur, reklamacji itp.
Wraz ze wzrostem organizacji obsługa stała się coraz bardziej kłopotliwa i czasochłonna. Z powodu zepsutej drukarki np. w sklepie w Gdańsku, pracownicy musieli kontaktować się telefonicznie z działem IT w centrali w Przemyślu, który następnie rozpoczynał poszukiwania na lokalnym rynku serwisu, który mógłby naprawić sprzęt. Brakujące materiały eksploatacyjne lub nowe drukarki również były zamawiane w centrali i stąd wysyłane do sklepów. Materiały eksploatacyjne były mało wydajne: średnio co jeden-dwa miesiące w drukarkach trzeba było wymieniać tonery.
W związku z tym zapadła decyzja o wymianie urządzeń drukujących – do wszystkich salonów Kazar trafiły wydajne drukarki Kyocera FS-4200DN , które pozwalają na szybki czarno-biały wydruk. Jednocześnie Arcus przejął od działu IT całkowicie opiekę nad urządzeniami. Wymiana tonerów odbywa się teraz bardzo rzadko – mniej więcej raz do roku.
Jeżeli drukarka wymaga interwencji serwisu lub skończą się materiały eksploatacyjne, pracownicy sklepów Kazar dzwonią do biura obsługi klienta Arcus. Dzięki regionalnym biurom Arcusa oraz lokalnym partnerom na terenie całej Polski potrzebne materiały eksploatacyjne lub pomoc techniczna trafiają do sklepów Kazara niezwłocznie. Dział IT w ogóle nie musi zajmować się sprawami związanymi z wydrukiem. Koszty związane z procesem wydruku są o blisko 30 proc. niższe w stosunku do poprzedniego rozwiązania.