Aktualizacja: 26.10.2017 14:37 Publikacja: 26.10.2017 14:37
Foto: Bloomberg
Pokolenie „millenialsów" już teraz charakteryzuje się dociekaniem na temat działań CSR-owych pracodawców. Z każdym rokiem coraz więcej osób deklaruje, że są gotowe zapłacić wyższą cenę za produkt pozyskany ze zrównoważonego źródła. Jakie firmy będą w stanie odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów w tym zakresie?
Gospodarka odpadami to problem nie tylko aktywistów i konsumentów ulegających modzie na ekologiczny styl życia. Skutki nieefektywnej polityki firm w tym zakresie przekładają się na finanse klienta, który zaczyna zdawać sobie z tego sprawę. Na terenie Unii Europejskiej rocznie wyrzucanych jest ok. 600 mln ton surowców, które mogłyby zostać ponownie wykorzystane. Projekty unijne przewidują do 2030 r. osiągnięcie odzysku surowców na poziomie średnio 65 proc. (z obecnego poziomu ok. 40 proc.). Związane z nimi wymagania są przenoszone na państwa członkowskie. Zmiana podejścia do surowców to zatem obowiązek chcących zachować konkurencyjność firm.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas