Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.11.2016 12:12 Publikacja: 23.11.2016 12:12
Foto: www.sxc.hu
To wnioski płynące z ankiety Bain&Company przeprowadzonej wśród klientów firm ubezpieczeniowych.
Wyniki badania „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej”, które objęło ponad 3 tys. klientów polskich firm ubezpieczeniowych, pokazują wyraźny wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji z ubezpieczycielami – aż 51 proc. ankietowanych korzysta z kanałów cyfrowych, co jest wynikiem o 9 punktów proc. wyższym niż miało to miejsce dwa lata temu. Warto jednak zauważyć, że największy wzrost procentowy osiągnął model hybrydowy, czyli połączenia kanałów online i offline. Oznacza to, że klienci są wciąż przyzwyczajeni do tradycyjnych kanałów, takich jak kontakt telefoniczny, czy bezpośredni kontakt z agentem lub placówką. Spadek procentowej liczby osób korzystających wyłącznie z kanałów tradycyjnych na rzecz rozwiązania pośredniego jest wyraźny zarówno w kategorii ubezpieczeń majątkowych, jak i ubezpieczeń życiowych.
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Zakłady ubezpieczeń wykryły w 2024 r. ponad 32 tys. wyłudzeń odszkodowań i świadczeń. Choć jest ich o 15 proc. m...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas