Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.06.2017 19:47 Publikacja: 11.06.2017 19:47
Do tej inicjatywy doszło po wielokrotnych skargach niektórych linii europejskich, zwłaszcza Lufthansy i Air France-KLM na przewoźników znad Zatoki: Emirates, Etihad i Qatar Airways, że korzystają z nielegalnych subsydiów rządowych, czemu ci zaprzeczali.
Propozycja, którą muszą zatwierdzić Parlament Europejski i kraje Unii daje Komisji Europejskiej uprawnienia do wszczęcia śledztwa na podstawie skargi jednego z krajów członkowskich na linię lotniczą albo na grupę linii, albo z własnej inicjatywy i dochodzenia w danym przypadku kompensat finansowych. Jeśli Komisja uzna, że postępowanie kraju trzeciego albo linii lotniczej przyczyniło się do strat albo wywołuje samą groźbę strat, to linie europejskie będą mogły domagać się finansowego wyrównania albo zawieszać obsługę linii zagranicznej i jej prawa.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który zawiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszy w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas