Kabaret na Koniec Świata o miłości

Zabawy i terapie miłosne 14 i 15 lutego o godzinie 19:00 na Scenie Przodownik.

Aktualizacja: 13.02.2014 15:10 Publikacja: 13.02.2014 13:26

Kabaret na Koniec Świata

Kabaret na Koniec Świata

Foto: materiały prasowe

W programie pojawi się Tadeusz Sznuk, który poprowadzi gender w ciemno, będzie nowy teleturniej i egzaltowane interpretacje poezji miłosnej. Słynny szwedzki terapeuta Knut wyleczy chorych z miłości. Szykuje się również Wielki bal matrymonialny, pojawi się  nimfomanka z silnym, genderowym przekazem.

Nie zabraknie transmisji na żywo z Soczi lub z miejsca, gdzie tak naprawdę pojechali polscy łyżwiarze. Publiczność Kabaretu na Koniec Świata będzie miała okazję obejrzeć dokument o przygotowaniach polskich sportowców olimpijskich i wysłuchać najsłynniejszej francuskiej piosenki miłosnej w wersji oryginalnej.

Reżyseria Wawrzyniec Kostrzewski

Występują: Izabela Dąbrowska, Anna Markowicz, Paweł Domagała, Paweł Koślik, Maciej Makowski, Robert Majewski i Sebastian Stankiewicz.

Scena Przodownik, Olesińska 21

Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy

14 i 15 lutego, godz. 19:00

W programie pojawi się Tadeusz Sznuk, który poprowadzi gender w ciemno, będzie nowy teleturniej i egzaltowane interpretacje poezji miłosnej. Słynny szwedzki terapeuta Knut wyleczy chorych z miłości. Szykuje się również Wielki bal matrymonialny, pojawi się  nimfomanka z silnym, genderowym przekazem.

Nie zabraknie transmisji na żywo z Soczi lub z miejsca, gdzie tak naprawdę pojechali polscy łyżwiarze. Publiczność Kabaretu na Koniec Świata będzie miała okazję obejrzeć dokument o przygotowaniach polskich sportowców olimpijskich i wysłuchać najsłynniejszej francuskiej piosenki miłosnej w wersji oryginalnej.

Teatr
„Na prochach” to musical mocniejszy niż narkotyk
Teatr
Pokazy mistrzów i autorytetów
Teatr
Europejska nagroda dla Krzysztofa Warlikowskiego
Teatr
O tym jak Coetzee spotkał się z zespołem Warlikowskiego i pytał o Pawlikowskiego
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Teatr
Dlaczego ludzie „ćpają” od zawsze? „Na prochach" w Teatrze Syrena
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”