Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2019 09:36 Publikacja: 23.01.2019 09:26
Foto: www.beyondmeat.com
Amerykańska firma Beyond Meat ze swoim roślinnym burgerem odniosła aż zadziwiający sukces w swoim kraju ojczystym, który słynie z zamiłowania do kotletów z wołowiny. O tym, że spożycie zbyt dużych ilości czerwonego mięsa ma negatywny wpływ na zdrowie oraz środowisko mówi się od dawna, mimo to Amerykanie wciąż pochłaniają je w potężnych ilościach - według danych NPD Group w 2018 roku zjedli aż 13 mld burgerów. Nawet rosnąca moda na wegetarianizm zdaje się niewiele tutaj zmieniać.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas