Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.02.2021 14:56 Publikacja: 14.02.2021 14:51
Foto: AdobeStock
W ciągu pierwszych 4 tygodni sezonu na te owoce poprzedzających doroczny mecz finałowy futbolu amerykańskiego (w tym roku 7 lutego) ten eksport zwiększył się o 19 proc. do 125 649 ton, co jest nowym rekordem. W ciągu 7 dni przed tym finałem przybyło z Meksyku 35 380 ton. W IV kwartale dostawy na rynek wynosiły średnio 22 226 ton tygodniowo, w 2019 r. było to 20 865 ton.
Eksporter, firma Avocados from Mexico jest największym dostawcą na rynek amerykański, przypada na nią 97 proc. udziału rynkowego. Po 6 latach udanej kampanii reklamowej podczas trwania tego meczu postanowiła zmienić strategię i rozszerzyła kampanię na jesieni, aby zachęcić bardziej handel detaliczny. Według agencji Nielsena, popularność awokado w Stanach wzrosła w IV kwartale o 16,5 proc. - podał portal fruitnet.com.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas