Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Klienci wracają do nas, bo wolą zapłacić więcej raz w roku za tort i mieć pewność, co jest w środku – mówi Urszula Stępniak, właściciel rzemieślniczej cukierni Słodki Muffin, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 18.08.2017 12:58 Publikacja: 18.08.2017 12:05

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Foto: tv.rp.pl

Cukiernia Słodki Muffin przygotowała tort urodzinowy dla Paula McCartneya.

- Zlecenie dostałam od Stadionu Narodowego z którym blisko współpracuję. Przy okazji jedynego koncertu w Polsce dostałam zlecenie, które nie było łatwe, bo dostałam tylko 24 godz. na przygotowanie tortu. Po przekrojeniu tort był biało czerwony, żeby Paul McCartney go zapamiętał. Z tego, co wiem bardzo smakował – mówił Stępniak.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama