#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Klienci wracają do nas, bo wolą zapłacić więcej raz w roku za tort i mieć pewność, co jest w środku – mówi Urszula Stępniak, właściciel rzemieślniczej cukierni Słodki Muffin, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 18.08.2017 12:58 Publikacja: 18.08.2017 12:05

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Foto: tv.rp.pl

Cukiernia Słodki Muffin przygotowała tort urodzinowy dla Paula McCartneya.

- Zlecenie dostałam od Stadionu Narodowego z którym blisko współpracuję. Przy okazji jedynego koncertu w Polsce dostałam zlecenie, które nie było łatwe, bo dostałam tylko 24 godz. na przygotowanie tortu. Po przekrojeniu tort był biało czerwony, żeby Paul McCartney go zapamiętał. Z tego, co wiem bardzo smakował – mówił Stępniak.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników