Reklama
Rozwiń
Reklama

Szkolenia biorą kurs na cyfrowe kompetencje i odporność psychiczną

Pandemia przyspieszyła zmiany w gospodarce, które wymuszą zmianę kwalifikacji, a często i zawodu. Polscy pracownicy są do tego przygotowani, bo szkolenia stały się obecnie jednym z najbardziej pożądanych benefitów.

Aktualizacja: 07.03.2021 21:27 Publikacja: 07.03.2021 21:00

Szkolenia biorą kurs na cyfrowe kompetencje i odporność psychiczną

Foto: iStockphoto

Już ponad dwie piąte (40,5 proc.) aktywnych zawodowo Polaków zastanawia się obecnie nad zmianą zawodu lub specjalizacji – wynika z lutowego sondażu Pracuj.pl przeprowadzonego wśród ponad 1,2 tys. użytkowników portalu.

Ta gotowość do większej zawodowej zmiany wiąże się często z koniecznością zdobycia nowych kwalifikacji i umiejętności. Nic więc dziwnego, że już w zeszłym roku, w badaniu ManpowerGroup i HR Link, prawie sześciu na dziesięciu pracowników wskazało szkolenia i rozwój na drugim miejscu wśród najbardziej pożądanych w czasie pandemii świadczeń pozapłacowych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Regulacyjny kij pomoże zwiększyć udział kobiet we władzach firm
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Praca
Amerykańskie Zetki mniej wierzą w siłę dyplomu i obawiają się AI
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama