Reklama
Rozwiń

W pracy marketera liczy się nie tylko kreatywność

Chociaż kryzys wywołany pandemią mocno ograniczył liczbę ofert pracy dla specjalistów od marketingu, to jednocześnie podwyższył oczekiwania wobec nich.

Aktualizacja: 13.12.2020 21:35 Publikacja: 13.12.2020 21:00

W pracy marketera liczy się nie tylko kreatywność

Foto: Adobe Stock

Pandemia zwiększyła presję na wynik, najlepiej przy mniejszych środkach. To powoduje, że rośnie nacisk na kompetencje analityczne i efektywnościowy marketing, a więc na umiejętność sprzedaży – twierdzi Piotr Golczyk, założyciel firmy MKTout oraz pomysłodawca i organizator badania Marketing Survey 2020.

„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym raportu z tego badania, które z różnych perspektyw ocenia stan polskiego marketingu, biorąc też pod uwagę wymagania wobec zajmujących się nim specjalistów i menedżerów. A te nie są wcale łatwe do spełnienia.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty