Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2016 05:39 Publikacja: 19.01.2016 20:00
Obwoźne kioski z darmową kawą pojawiły się w grudniu zeszłego roku w ruchliwych punktach Warszawy, Łodzi i Poznania. W ten sposób spółka informatyczna GFT Polska zachęcała przechodniów do wzięcia udziału w jej zewnętrznym programie poleceń, a konkretnie do tego, by polecali do pracy w GFT znajomych programistów.
Spółka będąca dostawcą rozwiązań IT dla banków inwestycyjnych, dołączyła w ten sposób do rosnącej grupy firm, które w pozyskiwaniu kandydatów do pracy angażują już nie tylko pracowników, ale i osoby z zewnątrz. W Polsce pionierem takich działań był Luxoft Poland, który wiosną 2013 r. rozdawał darmowe pączki pod siedzibami firm IT w Krakowie i Wrocławiu. W pudełkach, poza pączkami, była informacja o rekrutacji pracowników do Luxoft oraz specjalnej premii dla osób, które skutecznie zarekomendują kandydata (przyjętego później do pracy).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rekordowe w tym roku zainteresowanie zmianą pracy nie musi się przełożyć na wzrost rotacji w firmach, choć część...
Już do 49 wzrosła w tym roku średnia liczba aplikacji nadsyłanych na ogłoszenie o pracy. To prawie dwukrotnie wi...
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas